praktické postupy

Úvod Reklamácie

Vážení zákazníci!

 

Na týchto stránkach Vám prinášame praktické postupy pre reklamovanie poškodených zásielok. Právne aspekty reklamácií nájdete v našich obchodných podmienkach. 

 

 

Zásielku je potrebné si skontrolovať ihneď po prevzatí a to aj v prípade ak vonkajší obal nejaví známky poškodenia.

 

Pri reklamácii poškodenej zásielky je nevyhnutné zabezpečiť, aby bola reklamácia zaevidovaná a bolo jej pridelené číslo, najneskôr do 48 hodín od doručenia zásielky. Pre podrobnejšie informácie o postupe kliknite na názov doručujúcej kuriérskej spoločnosti:

 

 

 

 

Slovak Parcel Service s.r.o.  (UPS)


Quality Delivery Services s.r.o.  (QDL)


 
Copyright 2012 - 2024 © promoslovakia